Wszystko o marketingu...i nie tylko

Exclusive Marketing

  • Strona główna
  • Blog
  • Home
  • Content marketing
  • YouTube testuje nowy przycisk SPONSORUJ

BLOG

Redakcja EM
Redakcja EM
wtorek, 09 stycznia 2018 / Published in Content marketing, News

YouTube testuje nowy przycisk SPONSORUJ


Testy, testy i co z tego będzie.

 

Całe przedsięwzięcie polegać ma na tym, że będziemy mogli co miesiąc „sponsorować”-„wspierać”, naszego ulubionego twórcę, umożliwiając mu zarabianie na swojej działalności w serwisie YouTube. Wybierać będzie można ulubieńca, którego chętnie oglądamy i doceniamy jego twórczość.

Poprzez wpłacanie określonej kwoty, która nie ulega modyfikacji i jest obecnie narzucona przez serwis, możemy motywować YouTubera i podkreślać nasze uznanie dla danego kanału. W Polsce określona kwota to 15 zł, dla porównania w USA jest to 5$, a w Wielkiej Brytanii – 5 funtów.

 

YouTube zaspokaja potrzeby użytkowników.

 

Nowa funkcja wydaje się być przejrzysta i logiczna. Tak jak wielu ludzi, wspiera swoich ulubionych artystów np. muzyków – kupując ich płyty, czy idąc na płatny koncert, lub aktorów, udając się do teatru, tak tutaj będziemy mieć możliwość podkreślenia wartości oglądanego YouTubera, dając mu możliwość czerpania korzyści finansowych, z poświęcanego czasu i tworzenia wartościowych treści dla swoich fanów, które zaspokajają różne ich potrzeby.

Filmy na YouTubie są niezwykle popularne, nierzadko użytkownicy rezygnują z telewizji, wybierając platformę, jako jej zastępstwo, będące m.in.:

  • źródłem rozrywki
  • kanałem informacyjnym dzięki któremu zdobywają wiedzę i potrzebne dane
  • sposobem na relaks
  • sposobem na naukę dowolnej dziedziny


Korzyści dla wspierających.
 

W ramach wdzięczności, za finansowy wkład na rzecz danego kanału, platforma wymusza na jego twórcy, zapewnienie od dwóch do pięciu bonusów, które będą dostępne tylko dla „wspierających”odbiorców. Wśród unikalnych korzyści może się znaleźć:

  • stream na żywo
  • dostęp do unikalnych treści na karcie społecznościowej
  • realny wpływ na tematy i przebieg kolejnych filmów
  • dostęp do unikalnych materiałów np. bloopers
  • dostęp do niepublikowanych fragmentów filmów


Oznaczenie sponsorujących.

 

Każdy wspierający fan, otrzyma także  odznakę-plakietkę, która będzie wyraźnie wskazywała, że dołączył do programu. Oprócz tego YouTube zapewni takim osobom dostęp do specjalnych emoji i naklejek.

Opcja sponsorowania twórców, od września wkroczyła w fazę testów również na YouTube Gaming, czyli na materiałach poświęconych transmisjom z gier, gdzie na podobnej zasadzie, w zamian za wsparcie finansowe, użytkownicy otrzymują odznaczenia i dostęp do różnych bonusów.


zapisz się na newsletter




What you can read next

28 stron z darmowymi zdjęciami
Jak nagrać dobre wideo smartfonem
Podsumowanie tygodnia w social media SM#7

1 Comment to “ YouTube testuje nowy przycisk SPONSORUJ”

  1. Avatar Marcin says :Odpowiedz
    12 stycznia 2018 at 11:34

    Jest to bardzo fajna opcja, w końcu YouTube zdecydował się na ten krok. Ciekawe czy w przyszłości będzie możliwość zmiany kwoty wsparcia twórców. Z tego co się orientuję to Kuba Klawiter jest jednym z tych, którzy testują to rozwiązanie

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ostatnie posty

  • One can the best dozen players linked

    Jabari won Rookie of the Month to start the sea...
  • 23 yards and san touchdown after ASU’s

    Sure he wasn’t the offensive threat that ...
  • Outscoring the clippers 40 propelling bucks

    The deal with White, long been considered one o...
  • His new deal begins july 1 and runs splash

    Buchner’s decision to enroll early, much ...

Kategorie

  • Content marketing
  • Copywriting
  • E-commerce
  • Email marketing
  • Emarketing
  • News
  • Premium
  • Social Media

Email marketing

Facebook

Ankiety

quetimaker TRIAL gif

Kalendarz 2018

kontakt@exclusivemarketing.pl

Exclusive Marketing 2017

TOP